Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 02-06-2015 22:01:03
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Beste scherp,

dat een "storing" al 4 weken duurt waardoor nummerbehoud niet mogelijk is is uiteraard niet normaal. het klinkt in mijn oren ook erg ongeloofwaardig.

bij het aangaan van uw abonnement bij hollandsnieuwe bent u uitgegaan van nummerbehoud uiteraard. men is ook bij wet verplicht om dat voor u in orde te maken.
hier leest u wat u kunt doen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
stel hollandsnieuwe maar in gebreke, stel ze een termijn van een week of zo waarin het nummerbehoud afgehandeld moet zijn.
weet niet of u facebook heeft, maar uw klacht daar aan hollandsnieuwe en vodafone melden kan ook nog weleens helpen. ook kunt u uw klacht op http://www.klachtenkompas.nl/">klachtenkompas plaatsen. weet niet of het bij hollandsnieuwe (is tenslotte ook vodafone) ook zo werkt maar bij vodafone helpt hard en vaak klagen om het sneller opgelost te krijgen.