Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 20-06-2015 15:58:43
Computers & Telefonie

Dubieuse iphone scherm reparatie bij de phonedokter

Ik weet niet of je bij het afhalen van de gerepareerde iphone gecontroleerd hebt of het lcd-scherm op dat moment goed was of dat die zwarte vlek er toen al in zat?
dat zijn dingen die je eigenlijk meteen bij het ophalen moet controleren want als die zwarte vlek er in de winkel al in zat dan is dat scherm tijdens reparatie gesneuveld en moet de reparateur dat kosteloos vergoeden.

neem je de iphone in ontvangst zonder deze in de winkel gecontroleerd te hebben en constateer je pas later dat het scherm gebarsten is dan wordt het een welles niettes-spelletje.

een gebroken lcd-scherm wordt altijd gezien als val-, stoot- of drukschade (dus "eigen schuld") omdat een lcd-scherm nooit zomaar breekt (zijn mensen op dit forum die echter beweren dat het wel zo is).
vandaar dat in zo'n geval altijd de garantie vervalt.

nu kan het zijn dat het lcd-scherm tijdens reparatie niet goed gemonteerd is geweest waardoor deze gesneuveld is maar dat zullen ze u niet zeggen.

dat ze opnieuw aanbieden om het lcd-scherm nogmaals te vervangen tegen een lagere prijs dat is "coulance", dat hoeven ze niet te doen.