Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 01-07-2015 18:39:13
Computers & Telefonie

Tele 2 abnm verlengen lukt niet, nu berekenen ze me teveel abn mgeld

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 1 jul 2015, 15:40]he don47,

wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

groetjes,
su ling

wat mij het meeste stoort is dat ik nu plots 47,50 per maand ipv 38,00 moet betalen.
dit kan nooit voor 1500 mb internet en 300 belminuten.
het toestel is immers afbetaald in 24 maanden bij het bedrag ad 38.00.
hierin zat ca 30 euro per maand voor het toestel en begin bijbetaald voor het toestel 70 euro (juni 2013 voldaan)
het toestel is dus afbetaald en moet dus uit de rekening.
ipv minder gaan ze nu fors meer berekenen.
verder zouden ze van tele-2 me vandaag over het probleem/klacht terug bellen nav chat gisteren met ze (chat linda 30-6-2015).
is tot op heden niet gebeurt.
ben diep teleurgesteld in tele-2 en ga wel shoppen bij een andere provider als het probleem niet word opgelost.
vind het jammer daar ik nooit te klagen had over tele-2.
ik hoop dat ze snel met een oplossing voor mijn klacht/probleem komen.
ik wacht af????????