Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 02-07-2015 11:21:44
Winkels & Webshops

Jumbo liegt

Toch lijkt er soms wat gesjoemeld te worden.

op een gegeven moment viel het x op dat er regelmatig een kassa buiten werking is. 'ik ben er op gaan letten, want ik had het gevoel dat er iets niet klopte', schreef de klant. 'na de situatie geobserveerd te hebben, kan ik nu wel concluderen dat die kassa’s helemaal niet defect zijn.'

x zag dit met eigen ogen toen er een medewerkster aan een ‘defecte kassa’ ging zitten. 'ze zette het bordje doodleuk op een andere kassa neer en ging andere klanten helpen aan de schijnbaar ‘defecte’ kassa. als je dan mensen voor de gek gaat houden, doe het dan goed.'

http://www.omroepbrabant.nl/?news/232000142/kritische+brief+aan+jumbo+van+boze+klant+gaat+viral+%e2%80%98we+worden+collectief+voor+de+gek+gehouden%e2%80%99.aspx">bron

naar mijn mening moet jumbo dit soort acties gewoon niet houden. het roept allerlei gesjoemel van beiden kanten (klanten/bedrijfsleiders) op.