Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 02-07-2015 11:54:50
Elektronica & TV

Kijkshop en garantie

@dutch1,

de opmerking: als een product kapot is dan moet de klant de keuze hebben geld terug of vervangend apparaat. is nergens op gestoeld qua regelgeving. en niet meer als uw mening. als een apparaat na een keer of 3 defect gaat dan kan er een ontbindingsprocedure gestart worden, maar na zeg en schrijve één keer is dit niet reeël. de verkoper mag u of onder garantie binnen redelijke tijd of ruiling een werkend product leveren. de kijkshop is geen uitzondering en deed direct wat ze moesten doen, vervangen en boden als extra optie een tegoedbon, niets op aan te merken.

je gaat natuurlijk bij aankoop accoord met de verkoopvoorwaarden.
maar of die redelijk zijn is een vraag. als u het niet eens bent met de voorwaarden, dan moet u daar niet kopen, eenvoudig toch?

u kunt de discussie niet zelf sluiten, maar wel het vinkje weghalen bij 'stel mij op de hoogte als er reacties zijn'.