Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 02-07-2015 12:04:15
Elektronica & TV

Kijkshop en garantie

@dutch1,

.....als een produkt kapot is dan moet de klant de keuze hebben geld terug of vervangend apparaat......
dat kun je nu wel denken, maar daarom is dat nog niet de waarheid.

recht op een deugdelijk product

volgens de wet hebt u altijd recht op een product van goede kwaliteit. in de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. is het product niet goed? dan hebt u recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. dat moet binnen een bepaalde tijd en u moet er niet te veel last van hebben.
(https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/soorten-garantie">bron)