Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 17-07-2015 12:16:54
Huishouden & Energie

Wat helpt tegen doorzakken bank?

Eigenlijk hoeft ikea helemaal geen actie te ondernemen immers is de bank 3 jaar oud en speelt het al vanaf het begin dus had u ook direct bij ikea moeten gaan klagen.
maar wat is een onafhankelijke bankoloog? dat beroep bestaat niet eens wel een deskundige op het gebied van zit meubelen.
of u moet een is een onafhankelijke bankoloog van de nederlandse bank bedoelen ...
maar het is wel zo dat u ook na twee jaar nog recht hebt op een goed product echter is het niet zo dat de reparatie geheel gratis zou zijn, u heeft immers 3 jaar gebruik gemaakt van de bank en alleen als u direct een klacht had ingediend bij ikea dan had u wel recht op volledige garantie.
de regel die de kanton rechter aanhoud is dat na drie keer repareren het product in dit geval de bank terug genomen dient te worden door de verkopende partij (ikea of een andere winkel en niet de fabrikant).
hier bij moet het mogelijk zijn om de volledige aankoop bedrag of een vervangende product terug te krijgen.