Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 17-07-2015 20:28:25
Computers & Telefonie

Ongevraagd wijzigen van betaaldatum

.....vorige maand kon ik het wwnmalig niet op tijd betalen en heb ik het maandbedrag van juli op 10 augustus via internet bankieren overgemaakt......
vorige maand = juni
maandbedrag van juli op 10 augustus??
beetje onduidelijk allemaal.
je wordt geacht voldoende saldo op je rekening te hebben staan voor automatische incasso.
is dit niet zo, dan krijg je wel bericht.

de automatische incasso is niet gelukt en ik ben te laat met betalen. wat nu?

als de automatische incasso niet is gelukt, ontvang je een digitale herinnering. in deze herinnering staat hoe je de factuur kunt betalen. je hebt een betaaltermijn van 14 dagen.

mis je deze betaaltermijn? dan ontvang je een digitale aanmaning. hiervoor betaal je € 10 incassokosten. betaal deze aanmaning binnen 5 dagen om te voorkomen dat je abonnement tijdelijk wordt afgesloten.

als je ziggo mobiel abonnement tijdelijk afgesloten is, kun je niet meer bellen en gebeld worden. betaal het openstaande bedrag binnen 7 dagen en je kunt je mobiele nummer binnen 24 uur weer gebruiken.

betaal je niet binnen 7 dagen? dan wordt je ziggo mobiel abonnement beëindigd en de vordering overgedragen aan het incassobureau. na afsluiting komt je mobiele nummer te vervallen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mobiel/factuur/facturen-ziggo-mobiel/#automatische-incasso-mislukt">(bron)