Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 18-07-2015 09:27:26
Computers & Telefonie

Ongevraagd wijzigen van betaaldatum

[quote=richard35 schreef op zaterdag 18 jul 2015, 08:50]en ziggo niets te verwijten?? wat dacht u van ongevraagd data van betaling wijzigen
dat bedrag van 17 juli is voor de maand juni geïncasseerd. dat die klantenservice dat niet meteen doorhad, tja het wordt nu eenmaal een rommeltje als klanten niet op tijd betalen en zelf handmatig aan de gang gaan.

je hebt zelf ongevraagd de datum van betaling gewijzigd, door op eigen houtje pas de 10 juli te betalen en niet 30 juni, zoals afgesproken. je hebt ziggo toch ook niet een mail gestuurd met, ' ja sorry, kan nu even niet betalen, maar de tiende maak ik het over.'
???

maar stap gerust over, vind maar eens een provider die je aan het eind van de maand laat betalen over de afgelopen maand.

je blaast nogal hoog van de toren voor iemand die zijn afspraken niet nakomt.