Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 19-07-2015 21:35:02
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Wat ik u allen aanraad te doen is hierover een klacht bij de acm via consuwijzer in te dienen. het komt op mij over dat vodafone zo probeert klanten vast te houden.

vraag ook bij consuwijzer of er compensatie mogelijk is voor dit vervelende gedoe van vodafone. het is echt volslagen absurd dat die situatie 2 maanden duurt en dat u zo wordt dwarsgeboomd in het overstappen.

klik https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">hier

zet deze klacht ook op klachtenkompas.nl en klacht.nl en trustpilot.com

verder, mocht u een account bij twitter en/of facebook hebben: iedere dag weer twitteren of berichtje op facebook van vodafone zetten.

ook als ze een termijn geven waarbinnen het wordt opgelost, of dat ze uw klacht in behandeling nemen, door blijven gaan. iedere dag weer.

praktijk leert dat de aanhouder wint. goedgelovigen worden daarentegen tot in het oneindige aan het lijntje gehouden.

succes met de strijd!