Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
service iwvmaa - 30-07-2015 16:14:36
Auto & Vervoer

Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.

Beste liessie61,

zoals ik ook reeds telefonisch heb aangegeven spijt het me dat je mijn gesprek als intimiderend hebt ervaren. dat was zeker niet de bedoeling.
altijd probeer ik alle problemen snel en goed op te lossen. ook al hebben wij geen fouten gemaakt, toch zal ik altijd zoeken naar een oplossing. natuurlijk maken wij ook fouten en die lossen we ook op. inhoudelijk reageren doe ik in de regel niet omdat dat vaak ook niet in het belang is van de klager. in dit geval voel ik me toch genoodzaakt een aantal dingen op te helderen. je heb je me zelf verteld dat je waarschijnlijk 2 bedrijven door elkaar haalt en dat wij helemaal de fouten niet gemaakt hebben. natuurlijk verwacht ik dan ook van je dat je je onjuiste beweringen verwijderd.

je hebt de bieding die je via onze site hebt gekregen 3x bekeken en daar zonder overleg met ons akkoord voor gegeven. dit kan niet met een druk op de knop maar hiervoor geeft je eerst akkoord voor de voorwaarden en de verkoopprijs, daarna vul je je gegevens in en dien je nogmaals akkoord te geven op beide punten. aan de hand van deze transactie heb je toen een overeenkomst gekregen waarin duidelijk staat dat de auto bij je gehaald zal worden. de verzending van deze overeenkomst is ook per sms bevestigd. deze mail heb je zeker gezien want de bijlage heb je in dit topic geplaatst. in overleg heb je dan samen met de koper drie weken de tijd om een datum voor het afhalen in te plannen. echter heb je binnen 3 dagen de auto reeds aan een andere koper geleverd. daarna hebben we nog meermaals telefonisch contact met je gezocht en per mail verzocht om contact op te nemen. echter toen we na 16 dagen nog geen contact hebben gehad konden we niet anders dan de transactie annuleren.

al met al een zowel voor jou als voor ons een vervelende situatie.

met vriendelijke groet
jeroen
klantenservice