Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ps
psanders - 01-08-2015 14:28:18
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Hier al hn afgesloten op 2 april, met nummerbehoud en overame vanaf vodafone, netjes binnen 60 dagen, abo liep af op 26 mei. allerlei berichten gehad over storing en dat dat 16 juli verholpen zou zijn. hn zegt dat er al nummers geporteerd worden, maar je moet wachten op een bericht. hoelang weet niemand. ik heb ook een mail waarin staat dat ik biede abonnementne (want vodafone loopt door en hn is ingegaan) niet hoef te betalen, terwijl vodafone gewoon doorincasseert. als je vodafone belt wordt je afgesnauwd, en voordat je bij hn iemand hebt die echt luistert en verder kijkt ben je zo een uur bezig. waarom doet niemand en ook geen enkele instantie hier iets aan? het regent overal klachten op internet, die gewoon genegeerd worden door beide providers. hoelang gijzelt vodafone mijn nummer nog? (oja, die oude sim past niet in mijn nieuwe telefoon, waar ik dacht een nieuw abo mee te kunnen beginnen).

youp? iets voor jou?