Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 07-08-2015 18:21:33
Geldzaken & Recht

Webwinkel fout

Beste mjeronimus,

dat u vrij neemt is uw keuze. daarvoor kunt u dus niets declareren. in antwoord op uw vraag is een redelijk bedrag dus € 0,-.
als webwinkel a u verplicht om een 0900 nummer te bellen en u daardoor kosten moet maken kunt u ze daar op aanspreken (voordat u het 0900 nummer belt) en vragen of zij de kosten daarvoor dragen. als u zwart op wit heeft dat webwinkel a de kosten van het bellen naar het 0900 nummer voor haar rekening neemt dan kunt u ze daar uiteraard aan houden.
ik vraag me wel af hoe de verplichting, zoals u aangeeft, van webwinkel a is gegaan. als het in de trend is van 'als u meer wilt weten over de bezorgtijd van uw pakket dient u afleverbedrijf b op hun 0900 nummer te bellen' dan betreft het geen verplichting die webwinkel a u oplegt.
ik zou als ik u was proberen een alternatief te vinden voor het 0900 nummer of op een andere manier contact leggen met afleverbedrijf b.
ben uiteraard benieuwd wie a en b zijn.