Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 08-08-2015 10:25:23
Elektronica & TV

In gebreke zijn van tv provider

Hoi assantar,
bedankt voor je berichtje. een aantal weken terug hebben we inderdaad ons hd aanbod gewijzigd en de zendervolgorde veranderd. wat jammer dat je zoveel problemen ervaart met deze hd zenders. is dit bij alle hd zenders het geval of slechts bij een paar? en krijg je dan een zwart beeld te zien? het kan zijn dat je onvoldoende internetsnelheid hebt om de hd-kanalen te ontvangen. een hdzender heeft minimaal 4,3 mb/s aan ruimte nodig. het is daarom beter om tijdens het kijken van een hd zender slechts één decoder te gebruiken ondertussen niet op te nemen. maak je verder gebruik van hdmi kabels? meer handige tips vind je hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/zenderwijziging/?_ga=1.220399519.688795446.1429513901

ik raad je tevens aan even te controleren of de hd zenders ook in standaardkwaliteit beschikbaar zijn. bij de meeste zenders ( zoals nppo1 ect) is dit namelijk gewoon beschikbaar. dit kun je doen door de tv-gids te openen en de pijltoets naar beneden te gebruiken, totdat je een kanaal ziet zonder hd toevoeging achter de zendnaam.

mocht je hier verder vragen over hebben dan raad ik je aan een berichtje te sturen via social media. wij zijn actief op twitter( @tele2webcare) of facebook (https://www.facebook.com/tele2nederland). ook kun je gebruik maken van ons forum. daar staan medewerkers en forumleden klaar voor al jouw vragen!
https://forum.tele2.nl/

groetjes fleur van tele2