Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 09-08-2015 13:30:42
Elektronica & TV

In gebreke zijn van tv provider

[quote=assantar schreef op zaterdag 8 aug 2015, 22:55]@carola: daar staat de klacht al, zoals je hebt kunnen lezen, maar er wordt niks mee gedaan; men kan of wil het niet oplossen.
het feit dat er hier een reactie staat van fleur van tele 2 betekent ook dat ze er nog een keer van op de hoogte zijn.
het telefoongedeelte van mijn contract is dit voorjaar nog gewijzigd, ik kan er dus nog niet vanaf.

hoi assantar,
ik begrijp erg goed dat dit erg irritant is! ik zou dit graag voor jou na willen kijken. kan je via ons forum in een privé-bericht je volledige naam, adres, woonplaats en klantnummer willen doorsturen: https://forum.tele2.nl/ ? ik wil je graag helpen bij dit probleem. groetjes, petra