Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 09-08-2015 20:00:10
Elektronica & TV

In gebreke zijn van tv provider

[quote=ekiem schreef op zondag 9 aug 2015, 19:55]dat van die storingen op canvas, die heb ik ook. daarbij hebben we hier vanaf het moment dat er in hd wordt uit gezonden last van haperend geluid. beeld is super en het haperen lastig.
maar ja, vanwege ons 3 in 1 abbo toch maar gebeld met de klanten service. monteur binnen een paar dagen langs geweest en deze constateerde te weinig bandbreedte ( is tot 20 mb ). ons is nu een upgrade aan geboden ,nieuwe modem is binnen en nu maar afwachten. zie op tegen het herinstalleren van de nieuwe modem en het weer aan de praat krijgen van de boel, maar ,het is nog altijd aan de praat gekomen.

wil nog even opmerken dat een beetje relativering ( wat betreft de negatieve kritieken hier ) wel op zijn plaats zou zijn.
mijn ervaringen met tele 2 zijn positief. en, overal is er wel wat, zeg ik uit persoonlijke ervaringen ( upc +kpn ).

ekiem

zou dan, bij wi-fi, ook een goed vrijstaand kanaal kiezen. zelf gebruik ik kanaal 9!