Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
deblaeij - 13-08-2015 21:12:51
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Hallo scherp,

ja ik heb een gecorrigeerde mail van hn ontvangen. en inderdaad nu nog afwachten of hn het beloofde eindelijk waarmaakt op 8 september 2015.
ik heb vanmiddag nog wel gebeld met de klantenservice van hn, het koste me erg veel moeite om mijn woordgebruik netjes te houden. ik moest al 15 tot 20 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. dat is veel te lang.
en hopetobehelping: op 2 sites heb ik al een klacht ingediend, deze laat ik staan tot ook daadwerkelijk mijn nummer is omgezet. ik ben het helemaal met je stelling: de beuk erin. het nadeel is alleen dat ik met een fulltime job/studie/enz.. weinig vrije tijd over heb. deze vrije tijd besteed ik liever op een prettiger manier.
misschien een ideetje voor iemand om tegen geringe vergoeding een website of zoiets te lanceren die bovenstaande problemen aanpakt?