Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 23-08-2015 16:36:32
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoon kpn nmogelijk

Beste mathijs_b,

ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen. u heeft schriftelijk opgezegd en de automatische incasso stop gezet.
aangezien u geen reactie heeft ontvangen van kpn van uw schriftelijke opzegging hoop ik dat u over bewijs beschikt van uw opzegging naar kpn toe.

als ik u was zou ik niet telefonisch opzeggen maar dit schriftelijk doen. aangetekend schrijven, email (waarvan u bevestiging krijgt) of gewoon via het https://www.kpn.com/zakelijk/klantenservice/formulieren/klachtenformulier.htm">formulier op de kpn site.
als u maar een bevestiging krijgt dat uw bericht is ontvangen, dan zit u goed.

let wel goed op of het allemaal netjes afgehandeld wordt. kpn heeft er een handje van om klanten die weggaan nog een 'afrekening te geven' en kosten in rekening te brengen (zie bijvoorbeeld http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/kpn-isdn-opzeggen-belachelijk/?vhash=c749c73j">hier ).
hoop dat het snel geregeld is voor u.