Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mirca - 24-08-2015 17:42:54
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoon kpn nmogelijk

Goedendag mathijs, dit klinkt heel bekend. familie van mij is 2013 verhuisd naar ander kengetal gebied.
oude telefoonnr. kon dus niet mee. nw,aansluiting voor telefoon, tv. internet enz. alles netjes geregeld. schriftelijk opgezegd ook in de kpnwinkel alle veranderingen doorgegeven. daar ook besproken dat kpn alle aansluitingen zou doen. na maanden vond ik de afrekeningen wel erg hoog, dus het pakket verminderd. in jan. 2014 nog eens alle afschrijvingen bekeken met absurd hoge bedragen. bleek dat die nog op het oude adres stonden ,plus afschrijvingen van nw. adres.
kpn gebeld, bleek dat nw.bewoner maanden lang via de nog werkende kpn lijn kon bellen naar 0900 nrs. totaal bedrag € 685,--. verschillende keren klantenservice kpn gebeld, ze hebben wel de aansluiting stop gezet, maar dat was dan ook alles. ik moest maar zien te bewijzen dat er niemand van de fam. nog op dat adres woonde. verhuisbericht en, overlijdens akte opgestuurd. nul komma nul. kreeg € 15, - voor gemaakte kosten en de rest moet ik maar zien te regelen met geschillencommissie telecommunicatie. door betreffende persoon van klantenservice behoorlijk onbeschoft te woord gestaan. dit is beslist gèèn reclame voor kpn. succes met uw strijd met kpn en vooral geduld. rianne