Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 24-08-2015 17:52:02
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoon kpn nmogelijk

[quote=harryromijn schreef op maandag 24 aug 2015, 13:45]hoe groter de organisatie, hoe sterker het kafkaiaanse beamtengedrag.

toen mijn vader overleed, zijn we bij mijn moeder ingetrokken. telefoonabonnement liep gewoon door, ook toen mijn moeder overleed. mijn naam heeft een tweede voorletter tov die van mijn vader.
toen wij dus kleiner wilden gaan wonen hebben we getracht het telefoonabonnement op te zeggen. ging niet want.. mijn vader van 25 okt 1910.. moest ondertekenen. zelfs met een foto van zijn grafsteen was er geen flexibiliteit mogelijk: hij zou en moest de opzegging ondertekenen. dat sinds de opstanding van een timmermanszoon in jeruzalem, ca 2000 jaar geleden, zo'n voorval niet meer in de publiciteit was gekomen, was een te grote intellectuele sprong voor de kpn-medewerker.

mijn zoon - advocaat - heeft toen een pro-forma dagvaarding voor de voorzitter van de raad van bestuur per e-mail bijlage opgestuurd met nogal wat c.c.'s , met de opmerking: over 72 uur stuur ik het origineel naar de rechtbank, uw tijd gaat met het tijdstip van verzending van dit e-mail in.

binnen 3 uur was dit probleem opgelost.

bij menig beambte gaan de oren pas open als gehoord wordt, hoe de slagpin onderweg is naar het slaghoedje van de patroon, die reeds in de afvuurkamer zit, gericht op het hoofd van die beambte. dan kunnen ze ineens wonderlijk snel werken.
ik heb vandaag weer kpn gebeld. het tel.nummer bleek op een verkeerde naam te staan omdat kpn bij de verhuizing het verkeerde huisnummer ingegeven had. en dan wordt de bewoner van dat huisnummer automatisch de rekeninghouder. ik snap die logica niet.
maar de opzeggingspapieren vallen wel daar op de mat met de naam en het huisnummer van die vreemde erop.... hoe leg ik het daar uit als ik om die brief ga vragen?
uiteindelijk heb ik bereikt dat (hoop ik) met onmiddellijke ingang de lijn losgekoppeld wordt (anders kan die vreemde de hele dag 0909 nrs bellen) en dat het adres gewijzigd wordt. ik ben benieuwd....