Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
caroly - 31-08-2015 21:34:12
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Ja ook 8 september afwachten, vodafone een mail gestuurd voor creditering, abonnementsgeld is gewoon elke maand afgeschreven.

10 dagen gewacht op antwoord en nu nog steeds geen antwoord. dat was 19 augustus het is nu 31 augustus dat is 22 dagen wachten en geen antwoord

ontvangstbevestiging
beste heer, mevrouw,

met dit bericht informeren wij je over de status van jou e-mail. het lukt ons niet om jou vraag binnen 10 werkdagen te beantwoorden.

wij vragen je nog even geduld te hebben. je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

bedankt voor je begrip.

met vriendelijke groet, vodafone klantenservice