Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boneka
boneka - 15-09-2015 18:00:52
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 15 sep 2015, 13:21]hallo boneka,

wordt die optie bij je bestelling dan (nog) wel aangeboden?

e kunt bij bol.com (afhankelijk van wat je bestelt en met uitzondering van bepaalde elektronica-artikelen en bestellingen met hoge bedragen) op één of meer van de onderstaande manieren betalen. tijdens het plaatsen van een bestelling worden de betaalmethoden die op dat moment mogelijk zijn aan je getoond.

achteraf betalen is alleen mogelijk voor bestellingen (binnen nederland en belgië) waarbij deze optie tijdens het bestelproces wordt aangeboden als betaalmethode. je ontvangt per e-mail de factuur met een betaalmogelijkheid via ideal (of bancontact/mister cash). je voldoet de openstaande factuur dan via de knop 'betaal direct'. deze vind je in de verzendbevestiging van je artikelen, de factuur per e-mail en bij de betreffende factuur in je account.

en anders even bellen:

telefoon
dag en nacht bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week
030 - 310 4999 (lokaal tarief)

en je kunt op de site van bol ook nog chatten!

ze willen het ook per telefoon niet uitleggen. woon gewoon in nederland en ik doe dit al jaren zo.
ik dacht ik ga op het werk een nieuw account aanmaken met een een fictieve naam en wat blijkt; nu kan het wel! bol com heeft daarom wat uit te leggen!