Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-09-2015 20:57:48
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

[quote=boneka schreef op dinsdag 15 sep 2015, 18:00]


ze willen het ook per telefoon niet uitleggen. woon gewoon in nederland en ik doe dit al jaren zo.
ik dacht ik ga op het werk een nieuw account aanmaken met een een fictieve naam en wat blijkt; nu kan het wel! bol com heeft daarom wat uit te leggen!
dat is echt heel vreemd. je zou via thuiswinkel.org een klacht kunnen indienen, dan reageert bol.com wel.

klik https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen">hier