Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 16-09-2015 13:59:14
Computers & Telefonie

Mijn recht

Op het gevaar af dat een dergelijk antwoord inmiddels al is gegeven:

voor de volstrekt goede orde geldt dat mediamarkt hier geheel volgens de wettelijke regels (consumentenwetgeving) heeft gehandeld door het apparaat terug te nemen en ter reparatie op te zenden.
eerst als reparatie niet kan plaats vinden resp. onmogelijk is dient mediamarkt u een gelijkwaardig nieuw apparaat aan te bieden. dat u geen vertrouwen heeft in acer is niet meer en minder een kwestie van u zelf.

quote van audb@ wel is het zo dat u acer 3 x de kans moet geven om de laptop in orde te maken, lukt dat niet dan kunt u de koop ontbinden.

dit is pertinent onjuist: de verantwoordelijkheid ligt bij de verkoper en dus bij mediamarkt!
zie bw art: 7.17 en verder!