Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boneka
boneka - 20-09-2015 11:22:42
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

Ik heb thuiswinkel ook benaderd met deze klacht. heb ze een tijdje aan de lijn gehad, ze zeggen alles te hebben uitgezocht, maar dat hier sprake is van willekeur en niet persoonsgebonden mensen bewust te willen uitsluiten.

maar ze doen er niets mee. ze compenseren niet, ze lossen het niet op ik kan barsten als klant. ik hoor steeds de standaard zin, dit ligt aan het systeem en daar kan ik niks aan doen.

dit gaat er bij mij niet in. bol.com heeft de klacht nu doorgestuurd naar hun hoofdkantoor, ben benieuwd of zij het gaan aanpassen.

op eerdere vraag hier ik zie achteraf betalen wel in beeld maar deze is grijs en kan ik niet aanvinken. de bestelling is niet van een externe partij. maar bol.com zegt ook dat het hier niet aan ligt, maar het systeem willekeurig mensen uitsluit. en dat is erg vreemd en volgens mij in strijd met de wet.