Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 20-09-2015 13:01:02
Computers & Telefonie

Buiten de bundel tele2 geen service

Hoi niels,
wat super balen zeg dat je onverwachts zoveel hoge datakosten hebt gemaakt. ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van geschrokken bent. het is inderdaad zo dat op het moment dat je wifi verbinding zwak is, je toestel vaak automatisch verbinding maakt met het 3g of 4g netwerk. dit is iets wat alle smartphones doen, en wat dus bij elke provider gelijk is. dit kan ik dan ook niet voor je veranderen. het is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd maar ik raad je aan om altijd je mobiele internet volledig uit te schakelen op het moment dat je gebruik maakt van wifi thuis. de consumentenbond heeft hier een interessant artikel over geschreven. ik raad je aan deze tips allemaal goed te doorlopen: http://www.consumentenbond.nl/mobiele-telefoon/extra/mobiel-internet-dataverbruik/

verder is het afsluiten een automatisch proces en kunnen we je helaas pas weer aansluiten op het moment dat de rekeningen zijn betaald. heb je geprobeerd om via de ideallink in mijn tele2 te betalen? dat kan onder het kopje facturen! je kunt ook het bedrag handmatig naar ons overmaken als je dat liever wilt. controleer dan wel even of je het juiste factuurnummer en klantnummer hebt toegevoegd! https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/betaling/ het is overigens zo dat vanaf 12-022014 er geen buitenbundelkosten worden gerekend voor nieuwe abonnementen ( met uitzondering van actiebundels). check voor meer info onze tarievenpagina: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/

als je verder nog vragen hebt kun je ons ook altijd even berichtje achterlaten op één van social media kanalen of op ons forum. dan helpen we je daar graag verder!
twitter: @tele2nederland
facebook: whttps://forum.tele2.nl/?_ww.facebook.com/tele2nederland
forum: https://forum.tele2.nl/?_ga=1.120437132.569016252.1413822901

groetjes,
fleur van tele2