Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 20-09-2015 16:22:04
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 sep 2015, 15:50]dit vind ik wel heel vaag. er zijn 'regels', maar die zijn niet te overzien. en het systeem kan een besluit nemen dat onvoorzien kan zijn.
en die 'regel' die al niet duidelijk is, is weer verkeerd ingevoerd. verder kan die 'regel' ook nog eens logisch of niet logisch zijn.

ben je een ambtenaar? (geintje)
dat kan en mag je vaag vinden, maar het is toch een mogelijkheid. het management zal een aantal regels bedenken. bijvoorbeeld, om maar even bij je vraag te blijven, dat als het aantal retour gestuurde bestellingen binnen een kwartaal meer dan drie is dat er dan niet meer achteraf betaald mag worden. stel nou dat de programmeur vergeet te programmeren om elk kwartaal de teller te resetten, dan komt er moment dat je niet meer achteraf kan betalen en niemand die het begrijpt tot ze de code bekijken. ik versimpel het nu even, het gaat om het idee. eens mens zou beseffen dat er een nieuw kwartaal is aangebroken, de computer weet dat wel maar acht het niet relevant omdat er niet geprogrammeerd is dat het van belang is.