Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 20-09-2015 16:39:39
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

Een lange verklaring omdat ik 'het ligt aan het systeem' begrijpelijk probeer uit te leggen, ongeacht of dat nu wel of niet lukt. ik zeg dus ook niet dat het zo is, alleen dat het wel een mogelijkheid is. niemand wil horen dat het 'aan de computer ligt', maar soms is dat initieel helaas toch echt zo. bij een bedrijf als bol.com is dat ook niet even eenvoudig te achterhalen en dan maken ze zich er dus makkelijk vanaf door te zeggen dat zij het ook niet weten.

ts geeft verder aan bij een nieuwe account het probleem niet te hebben, ik neem aan dat daarbij hetzelfde adres en andere gegevens zijn gebruikt. daarmee sluit je een slechte buurt en andere mogelijke factoren dan min of meer uit.

kortom, dat het aan het systeem ligt is niet waarschijnlijker of onwaarschijnlijker dan dat het een bewuste strategie is, althans zo denk ik er over.