Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boneka
boneka - 21-09-2015 19:48:53
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

[quote=zoekster schreef op zondag 20 sep 2015, 16:58][quote=diumenge schreef op zondag 20 sep 2015, 16:39]
ts geeft verder aan bij een nieuwe account het probleem niet te hebben, ik neem aan dat daarbij hetzelfde adres en andere gegevens zijn gebruikt. daarmee sluit je een slechte buurt en andere mogelijke factoren dan min of meer uit.

kortom, dat het aan het systeem ligt is niet waarschijnlijker of onwaarschijnlijker dan dat het een bewuste strategie is, althans zo denk ik er over.
zeer waarschijnlijk heeft hij een ander adres opgegeven, ts wilde checken wat er gebeurt als bol.com (de computer) dacht met iemand een deal te sluiten. of het persoonlijk met hem te maken had of niet.

ik denk zelf overigens ook niet dat het in dit geval met het adres te maken heeft, omdat hij wel cd's kon bestellen. het heeft zeer waarschijnlijk met de blu rays te maken.

althans zo denk ik erover ;-)

dat zou kunnen maar dan moeten ze het melden in hun voorwaarden.

vandaag heeft consuwijzer mij terug gebeld en zij zeggen dat wanneer zoiets niet in de voorwaarden staat zij gewoon dezelfde betaalmethodes moeten hanteren als bij anderen.

willekeur mag dus niet! nu moet bol.com nog om.