Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-09-2015 20:40:01
Computers & Telefonie

Buiten de bundel tele2 geen service

Beste nielsvdeng,

met enige verbazing lees ik uw vraag.
begrijp ik u goed als ik zeg dat u de 'hoge' rekening nog niet ontvangen heeft (en dus ook nog niet heeft kunnen betalen) en dat tele2 u op voorhand nu al afgesloten heeft ?
als dat zo is is dat te gek voor woorden natuurlijk. en u dan ook nog laten betalen voor een abonnement van uw afgesloten nummer ?
maar wellicht begrijp ik het verkeerd. mocht ik het toch goed begrijpen dan zou ik snel richting de geschillencommissie telecom gaan als ik u was. in de volgende link leest u er meer over, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
de hoge factuur is helaas verder weinig voor u aan te doen, maar u geeft zelf ook al aan dat u bereid bent deze te betalen.