Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alexishoop
alexishoop - 03-10-2015 17:35:04
Geldzaken & Recht

Garantie vs binnen x dagen ruilen

Het is mij al meerdere keren overkomen dat het winkel personeel standaard geld terug geeft en je de winkel instuurt en dan tot de ontdekking komt dat hetzelfde product nu een paar euro duurder is. kreeg zelfs een keer de smoes te horen dat het was uitverkocht, na aanhouden bleek het toch in de winkel te liggen, uiteraard met een duurdere prijskaartje en toen kwam de aap uit de mouw, haar baas had dit beleid op.

maar omgekeerd zie ik het nu ook vaker, ketens die hopen op een virale hype en kleine hoeveelheden a-kwaliteit in de aanbieding doen en de weken daarna de b-waren in de schappen leggen tegen iets hogere prijzen, in de hoop dat het ratio aan mensen die terug komen met een gebrek opweegt tegen alle nadelen.