Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 09-10-2015 14:53:35
Computers & Telefonie

Tele 2 opnieuw heraansluitkosten


hoi giligthart,
wat vervelend dat je zoveel problemen hebt gehad met jouw betalingen. je geeft aan dat je onterecht bent afgesloten. kun je mij vertellen hoe dit zo gekomen is? op het moment dat de automatische incasso mislukt, ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het tijdig overmaken van het factuurbedrag. als je dit handmatig doet is het belangrijk dat je altijd het juiste klantnummer en factuurnummer hierbij vermeldt. ook is het belangrijk dat je rekening houdt met op welke dag je het bedrag hebt overgemaakt. in het weekend worden dit soort zaken namelijk niet verwerkt. is dit bij jou het geval geweest? pas als wij bericht hebben ontvangen van bos incasso kunnen we je weer aansluiten. we doen ons best dit zo snel mogelijk te doen maar moeten hiervoor ook jouw verbinding weer opnieuw tot stand brengen. dit neemt helaas wat tijd in beslag. ik begrijp dat je het dus niet eens bent met de gemaakte kosten door de afsluiting. heb je hierover al contact met ons gehad, en wat is hierin toen besproken? ik wil je aanraden om jouw huidige factuur wel gewoon aan ons te voldoen. dit staat namelijk los van jouw eerdere factuur en deze kun je niet zomaar niet betalen. je bent immers een betalingsverplichting met ons aangegaan. op het moment dat we deze niet binnen krijgen zal je weer worden afgesloten. dit is een automatisch proces wat ik helaas niet kan veranderen.

mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons ook altijd via twitter ( @tele2nederland) , via facebook ( https://www.facebook.com/tele2nederland) ons een berichtje sturen.

groetjes, fleur van tele2