Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 14-10-2015 15:42:37
Computers & Telefonie

Onacceptabel tarfief

He willem!

wij bieden verschillende databundels aan die je kan gebruiken voor vastgesteld tarief. het is je eigen verantwoordelijkheid om via onze mijntele2 te controleren hoeveel je nog over hebt van je databundel. daarnaast ontvang je ook tweemaal een waarschuwings sms.

verder raad ik je aan om onze dataverbruik tips eens door te nemen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/tips-dataverbruik/. wij brengen wel echt alleen kosten in rekening die ook daadwerkelijk zijn gemaakt. ik kan jammer genoeg niet inzien waaraan je data is verbruikt, omdat wij dit volgens de wet ook niet mogen opslaan.

mocht je nog vragen hebben, dan raad ik je aan om een topic op ons tele2 forum te openen. www.forum.tele2.nl. we helpen je daar graag verder!

groetjes, su ling