Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willemc700 - 15-10-2015 19:23:03
Computers & Telefonie

Onacceptabel tarfief

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 14 okt 2015, 15:42]he willem!

wij bieden verschillende databundels aan die je kan gebruiken voor vastgesteld tarief. het is je eigen verantwoordelijkheid om via onze mijntele2 te controleren hoeveel je nog over hebt van je databundel. daarnaast ontvang je ook tweemaal een waarschuwings sms.

groetjes, su ling
dat is het punt niet. het punt is dat jullie een enorm snelle datastroom aanbieden die het mogelijk maakt om in 8,5 min een bundel van 1000mb er door te jagen en vervolgens deze snelheid handhaven waardoor er idioot hoge rekeningen kunnen ontstaan (iets waarvan ik het idee heb dat jullie dit weten en geen zin in hebben dit aan te passen).
achteraf weet ik wel waar het verbruik vandaan kwam maar het neemt het feit niet weg tele2 niets doet om zijn klanten te beschermen tegen dit soort hoge rekeningen. waarschuwings sms-jes zijn leuk maar met een mogelijk verbruik van 1000mb/8,5 min komen die pas binnen als je er dik overheen bent.