Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-10-2015 23:17:15
Geldzaken & Recht

Bijna iedere dag een storing ing

Het heeft helemaal niets met een verkeerd password te maken, wat een lariekoek van pieterwolters, maar die heeft wat tegen consumenten geloof ik. ik ken echt mijn eigen wachtwoord wel. ik kon helemaal niet op de inlogsite van ing komen, daar liep het al vast. die storingen duren meestal een (paar) uur. vanmorgen meldden veel meer mensen dat ze een storing ervoeren via hun facebook account op die storingen site.

bedankt voor de link carola.83! ik zal dat voortaan in de gaten houden. ik doe vrij veel ideal betalingen, dus dan merk je het waarschijnlijk eerder.

met de webshop is het goedgekomen. zij hebben aangegeven de betaling inmiddels te hebben ontvangen. dit keer werd ik toen ik de ideal betaling deed niet teruggeleid naar de webshop, wat meestal het geval is, maar terug naar ideal waar ik opnieuw kon betalen. dat heb ik niet gedaan. ik had al eens gelezen dat zoiets vaak tot dubbele betalingen leidde.

ik blijf het vreemd vinden dat er zo vaak storingen optreden op een site van de bank.

overigens kwam ik toen ik wilde inloggen op de kassasite ook eerst twee keer bij een zogenaamde technische storing uit. het is zeker zo'n dag.