Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 25-10-2015 13:00:06
Elektronica & TV

Geen defect gevonden. moet ik nu betalen?

Nadeel is wel dat een tweede reparatieverzoek bij niet betalen ook niet in behandeling genomen wordt. de monteur heeft de storing niet gecontroleerd want dat kan hij/zij enkel maar doen als combi oven uitgetest is, zeker bij dit soort storingen gaat een monteur geen 40 minuten wachten en zal dus uitgaan op de info van de klant. achteraf stellen dat de storing nooit aanwezig is geweest kan dus niet want door het openmaken van de combi oven is de storing "tijdelijk" verholpen. mijn advies gewoon de kosten betalen en als de combi oven weer in storing gaat de monteur eerst laten testen voor dat die ook maar een schroevendraaier uit de koffer pakt. daarna kunt u eerdere kosten verhalen want er was de eerste keer al sprake van een storing die niet opgemerkt is.