Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

orgelmuts
orgelmuts - 25-10-2015 14:52:22
Geldzaken & Recht

Randomreader op non-actief

@14peter dat schermpje krijg ik ook, maar als ik de inlogcode intoets, dan krijg ik de melding dat ik niet meer kan inloggen met de randomreader en de raboscanner moet gebruiken.

@testcase inmiddels gebeld, als het goed is moet mijn randomreader met een half uurtje weer werken.

@costnix ik ga niet naar de bank, ze zijn sinds januari vertrokken uit mijn woonplaats en ik ben niet in de gelegenheid om nog naar de bank te gaan.

@carola83 het werkt dus echt niet hoor.

@reflecs ik heb inmiddels gechat en daarna gebeld. ik zit nu te wachten tot de randomreader weer is geactiveerd, duurt ongeveer een half uurtje.

@zwaardvis de batterij is niet leeg, want ik kan op de randomreader wel op i drukken en mijn pin invoeren, maar de signeercode die ik vervolgens krijg, die werkt niet meer.

@mein ja maar het is toch gek dat ze de randomreader al hebben gedeactiveerd vóórdat ik de raboscanner heb ontvangen? dat ik nog niet aan de beurt ben met de scanner zal mij boeien, ik wacht wel, maar dan moet dat oude apparaat nog wel werken en dat doet ie dus niet.
maar ik ga het zien na een half uurtje.