Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroenn - 27-10-2015 13:49:17
Elektronica & TV

Geen defect gevonden. moet ik nu betalen?

De monteur heeft iets gedaan en het apparaat functioneert weer goed.
dat heet toch echt reparatie.
om incassokosten te vermijden kunt u beter niet zo maar botweg niet betalen.
overleg met de dienstverlener en probeer er uit te komen.
wees tot compromis bereid.
lukt het niet? betaal dan onder protest.
stuur een klacht.
indien geen bevredigend resultaat:
is de dienstverlener aangesloten bij een geschillencommissie.presenteer daar dan uw klacht.
daarna zijn er geen redelijke alternatieven meer, voor zover ik weet.