Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

h.
h.terpstra - 27-10-2015 22:57:17
Auto & Vervoer

Vw dieselgate claim

Beste piet wolders.

dat instellen naar de cijfers op de folder zal niet lukken. dan was de sjoemel software niet nodig geweest.. de tdi is een verouderde diesel. de schoda 1900 is common rail.
ook daar is de motor geknepen tijdens de test. minder geknepen in de verkoop.

vw heeft een slimme zet gedaan. je mag je auto inruilen. met een koopje voor vw wordt het zo opgelost. en de markt is overvol met volks wagens.

let wel, in mijn optiek is een auto uit de vw stal de slechtste op de markt, op chevrolet na.

de benzine motoren van 2 ltr. zuipen olie na 50 d. km gelijk een tweetakt. zie radar.
na 80 d. km. geeft hij de geest. opel zuipt ook 1l olie op de duizend km.

een claim leggen zal moeilijk , zo niet onmogelijk zijn. wat is de schade ? ik dacht een schone diesel te rijden ?? 5 % hoger verbruik zal er ook niet zijn. op de weg zal de soft ware niet werken.
er zal in het vw rijden niets veranderen. doe uw voordeel met dit gegeven.


.