Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bertte1861 - 28-10-2015 12:32:50
Huishouden & Energie

Waarom kan ik niet energiezuinig én waterbesparend douchen?

Inmiddels heeft nefit mijn klacht op klachtenkompas gelezen en contact opgenomen:

"zoals telefonisch met u besproken worden wij graag in de gelegenheid gesteld het probleem ter plaatse te onderzoeken. onze planner neemt vandaag contact met u op om een afspraak te plannen.

met vriendelijke groet,
nefit consumentenservice"

inmiddels staat er een afspraak ingepland voor volgende week vrijdag. beloofd is dat er deze keer echt goed gekeken zal worden naar mijn ketel of alles naar behoren werkt en er geen defecten zijn.
ook is binnen nefit aan de technische afdeling van nefit gevraagd wat ik nu eigenlijk van deze cv-ketel verwachten mag, wat hij wel en wat hij niet kan.
afwachten dus nu wat hier uit gaat komen.