Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 30-10-2015 11:45:20
Elektronica & TV

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ziggo?

[quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 08:31]hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing??
waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen.
laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.

@maarten heest,

zou u i.p.v. het concern (ziggo) dan een individuele medewerker van dit concern ter discussie willen stellen. zo ja, dan ontstaat er echter een volgende discussie nl. welke medewerker moet er dan ter discussie worden gesteld.
als u spreekt over welgeteld één storing, dan heeft u het e.e.a. in de media gemist en even googelen zal uw blik wat dit onderwerp betreft groots verruimen ;-))
mijn problemen met voormalig upc waren reeds dusdanig irritant en de oplossing werd op geen enkele manier geboden, zodat er reeds twijfel bestond over al dan niet blijven bij upc.
volgens de monteur lag het probleem niet bij ons maar ergens tussen de centrale van upc en onze huisaansluiting.
na de fusie met ziggo werd het er allemaal niet beter op maar ging het eerder (nog) slechter, vandaar ons besluit om ziggo vaarwel te zeggen.
hopelijk is het e.e.a. u nu wel duidelijk, naar ik mag hopen.