Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 30-10-2015 17:43:36
Elektronica & TV

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ziggo?

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 16:37][quote=mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55][quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55]nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

@maarten heest,

als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen.
als in in het zoekvak (rechts bovenin) upc of ziggo invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open.
mag de betalende klant ziggo en (voormalig) upc aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval.
maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.

@1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de op. dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken.

over de kwaliteit van de ziggo producten ben ik wel tevreden. over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende horizon mediabox.


@carola83,

u bent wel tevreden over de kwaliteit van de ziggo producten behalve dan over die "vervelende" horizon mediabox. klinkt een beetje tegenstrijdig, maar als er geen alternatief is moet je het er als klant maar mee doen.
toen wij ruim 12 jaar geleden verhuisden was op dit drp(je) upc de enige kabelprovider.
vanaf het eerste moment alleen maar gedoe. dan ging het weer een tijdje goed en dan was het weer rottigheid. bij iedere wijziging of nieuwe mogelijkheid begon het hele circus weer opnieuw.
wij waren, en alle dorpsbewoners met ons, zeer verbaasd dat hier glasvezel werd aangelegd. begin dit jaar was dat klaar en wij zijn redelijk snel daarna overgestapt van ziggo naar kpn, zoals het merendeel van de inwoners.
een hele openbaring mag ik zeggen, vanaf begin mei tot heden nog geen enkele storing of wat dan ook voor ellende gehad, (wel even afkloppen) .
kwaliteit kan dus wel en het is mij een raadsel waarom dat bij ziggo niet kan.