Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 01-11-2015 16:27:57
Elektronica & TV

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ziggo?

En weet u wat mij heeft verbaasd, dat de webcare van ziggo volledig afzijdig houdt en mogelijk wel keken doch niet willen reageren. ook bij 'vraag & beantwoord' houdt men zich afzijdig met enig reactie; 'hè wat vervelend nou ...'.

bestaat die webcare van ziggo nog wel?

het gemak hoe eenzijdig het abonnement werd opgezegd per 3 november a.s., terwijl niet eens wilde opzeggen, stelde een ultimatum tot juli 2016 om te verbeteren, zij kozen voor het beëindigen. ze waren blijkbaar mijn gezever na 2½ jaar zo beu en ook blijkbaar schijterig omdat ik dit soort media mijn gal wilde spuien over ziggo,

kpn heeft de apparatuur geleverd, staat al opgesteld en aangesloten, alleen nog de stroom opzetten. heb nog geen 2x sms ontvangen om te starten.