Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 01-11-2015 19:47:24
Computers & Telefonie

Nepbericht

Beste dede0,

zie ook de link van 14peter, zo snel mogelijk afmelden uiteraard.
mocht u beschikken over een online inlogmogelijkheid bij uw telecomprovider dan daar snel inloggen en de betaalde sms'jes uitzetten.
als u zich niet heeft aangemeld voor een abonnement en er toch geld wordt afgeschreven dan kunt u hierover contact opnemen met uw telecomprovider. als er geld wordt afgeschreven voor een 'sms-abonnement' dan zal degene die het incasseert aan moeten kunnen tonen dat u een abonnement bent aangegaan, kan men dat niet dan dient met het afgeschreven geld te retourneren. ik weet niet of alle telecomproviders hierbij behulpzaam zijn. ik heb alleen ervaring hiermee met t-mobile, daar krijg je een formulier opgestuurd (of verzoek om het in je account in te vullen) waarbij je t-mobile machtigt om het te onderzoeken. als de tegenpartij niet met het bewijs komt dat je een abonnement bent aangegaan regelt t-mobile dat je je geld terug krijgt (dat is onze recente ervaring in ieder geval).
allereerst voor u nu denk ik dat het vooral belangrijk is om de betaalde sms geblokkeerd te krijgen.