Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 02-11-2015 00:38:03
Elektronica & TV

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ziggo?

[quote=tijger1 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:47]uw pincode staat in uw contract en die activatiecode hebt u ook niet nodig.

onjuist! gaat tegenwoordig anders bij kpn. heb de papieren van kpn vijfvoudig minutieus doorgelezen. vanwaar die 2x sms die nog moet volgen op uiterlijk 5 november 2015.