Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ee
eelco72 - 02-11-2015 12:10:22
Elektronica & TV

Kpn verkoopmethodes

Deze reactie had ik gezien uw eerdere reacties op discussies wel verwacht. het is een beetje veel van dezelfde soort reacties, altijd een beetje lekker tegendraads...

maar stel u koopt een nieuwe fiets.
dan ontstaat er een heel verhaal van bezoeken, bekijken, proefrit, ander model, andere klant tussendoor, bakje koffie, overleg over accessoires, afdingen, een principe afspraak, gegevens uitwisselen, een testrit, afstellen, terugkomen, proberen, handdruk, afrekenen, nog een presentje van de fietsenboer en uitzwaaien tot ziens...
bij de eerste gelegenheid dat u uw bel gebruikt knikkert uw achterwiel er uit. u gaat verhaal halen bij de fietsenboer, en deze geeft aan dat in de voorwaarden stond die hij heeft gestuurd naar een emailaccount die hij voor u gemaakt heeft, dat u de bel niet mocht gebruiken als u uw garantie niet wilt verliezen.
dan bent u toch boos op hem omdat hij het idiote plan heeft opgevat om voor u een eigen nieuwe emailaccount aan te maken, en vraagt u zich toch af waarom hij die garantiebepalingen niet naar uw eigen al bestaande emailadres heeft gestuurd....

daarnaast, u geeft aan dat het zeer onverstandig is om maar twee maal per jaar naar een rekening te kijken. een argument wat u eerder dit jaar ook heeft gebruikt in een gelijkende discussie met een zelfstandig ondernemer, dus niet nieuw. maar punt 1, als deze rekening alleen gebruikt wordt voor vaste lasten, is dit niet onverstandig maar onnodig vaker te kijken, punt 2, het is een argument wat u gebruikt om reacties los te maken want het is in de discussie totaal niet ter zake doende, punt 3, het gaat u geen fluit aan hoe vaak ik op mijn rekening kijk, dat is nl van geen belang in deze discussie.
dan geeft u nog aan dat ik verwacht dat anderen voor mij denken.
deze zin of stelling kan ik in mij eigen bericht nergens terug vinden.
wederom een stelling dus om schijnbaar iets te onderbouwen maar wat niet klopt.
de stelling dat aan de deur kopen sowieso onverstandig is is behoorlijk kort door de bocht en van een simpel niveau.

maar u zult het niet met me eens zijn.
immers, als u tegenreacties op discussies geeft in teksten als "de domheid van de klant", is de kans groot dat mensen weer op u gaan reageren, zodat u weer een reactie kunt plaatsen en u hoger in de ranking van het kassaforum komt.
succes daarmee, gefeliciteerd met uw ranking.
fijne dag.