Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 02-11-2015 16:53:20
Elektronica & TV

Kpn verkoopmethodes

Is het niet zo dat u zich destijds bij de kpn aangemeld heeft en daarbij een eigen mailadres heeft gebruikt en vervolgens de informatie, het bevestigen van het contract en uw kpn mailadres heeft ontvangen en dat mailadres zelf heeft bevestigd? hoe zou u anders via die provider uw mails willen ontvangen en versturen?
hoe werkt dat dan bij ziggo?
dat iemand aan de telefoon even tijd nodig heeft om gegevens van een klant op te zoeken, vervolgens het contract moet bekijken en de veronderstelde problemen moet uitzoeken kan ik me goed voorstellen.
het niet vaak genoeg controleren van uw bankrekening en het lezen van een contract dat u aangaat is uw eigen verantwoordelijkheid.