Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 03-11-2015 09:16:52
Elektronica & TV

Kpn verkoopmethodes

[quote=eelco72 schreef op maandag 2 nov 2015, 09:20]ik bel de helpdesk van kpn en leg de vraag voor. de dame aan de telefoon zegt me de gegevens erbij te zullen pakken en laat me 9 minuten in de wacht staan! ze komt terug met de mededeling dat deze hogere kosten voor het hbo pakket zijn, wat na een half jaar niet meer gratis is. ik reageer erop met de vraag waarom ze in hemelsnaam 9 minuten nodig had om dit op te zoeken, de vrouw zegt dat het maar 5 minuten was, en gooit de hoorn er op!!

als ik dit soort dingen lees vraag ik altijd af hoe de "klant" zich precies heeft uitgedrukt. bij kpn werken normale mensen en die zullen niet zomaar een gesprek afkappen.