Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 03-11-2015 14:51:25
Geldzaken & Recht

Dell stort mijn geld niet terug.

Vraagsteller, nu u met de info komt dat u een (ik neem aan onbewerkte) printscreen van de betaling heeft gemaakt en verzonden, is het duidelijk dat u geen foute info verstrekt kunt hebben, dus stuur ze een mail, met wederom dezelfde printscreen en stel een termijn van 14 dagen dat het een en ander terug moet zijn op de juiste rekening. daarna als ze niet reageren een aanmaning sturen, 14 dagen termijn met melding: niet betalen is de vordering uit handen geven met kosten dell. en dan een incassoburo/deurwaarder inschakelen.