Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-11-2015 10:01:59
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Ik heb gister ook al gereageerd, ben toen alleen vergeten te waarschuwen dat de informatie welke de medewerkers van t-mobile verstreken per persoon erg verschild. waar ik bij de eerste persoon van de helpdesk volgens haar info de komende 24 maanden 7,50 ga betalen ging ik (nadat ik erg aangedrongen heb doorverbonden te worden met een andere afdeling) vervolgens 30,00 betalen.
op dit moment betaal ik 30,34 per maand ik krijg dus de waanzinnige korting van schrik niet 0,34
en dit voor jawel de duur van 24 maanden. rekent u even mee 24x0,34= ........ 8,16. ik heb een beltegoed van 744,43 en een puntensaldo van 1615. ik hoop dat kassa hier echt iets mee gaat doen.
al was het maar een onderzoek naar het totaal bedrag dat t-mobile ontvang zonder hier dienst verlening voor te verstrekken. helemaal lullig omdat ik een jaar eerder al een oplossing heb aangeboden waar ik de reactie op kreeg dat t-mobile deze abo-vorm tot in lengte van dagen aan zou blijven bieden
kassa help ons